Close up

Här har vi DNA halsbandet återigen, close up denna gången!
Det är det vita gojset som flyter omkring därinne som är the DNA of mine, ganska nice.


So sorry for den kassa skärpan, men vad göra? Orkade inte hämta stativet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onsdag 4/2


Idag har jag haft matteprov. Det gick bra faktiskt, men bara för att jag sa det nu så lär det ha gått kasst. Det är alltid så, när man tycker ett prov gick bra gick det skit, och tvärtom. Men jag tror faktiskt det gick bra, fick reda på att jag ligger på ett stabilt VG i matte A hitills, det var härligt att veta. Det är faktiskt ganska nice att vår lärare sätter våra betyg utefter nationella proven till största delen, då har man mer tid på sig att fatta. Det gäller bara att man har en bra dag när man gör provet, lets pray för det! Jag är stolt över mig själv att jag gick idag. Somnade vid 3 som vanligt, och jag börjar märka att jag lider av grov sömnbrist då jag hela tiden nickar till på lektionerna. Inte bra, får sova ut på lovet!

På lördag blir det fest i M-stad, då ska vi röjja och kanske supa skallen av oss? Lovely shit, det var ett tag sen nu! Och vad slår kombinationen Emma + Frida + Fezt? Inte mycket.

Nu ska jag plugga samhäll och kemi! Och spanska glosor kanske, får se.
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0