Boom bitch!

Denna onsdagen har varit den jobbigaste på länge! Alla är hysteriska för att de inte får ihop sina val till kommande skolår, och jag får panik! Inte blir det bättre av att någon sorts hyperaktiv/damp epedimi råder på skolan heller, eller iallafall i naturrutan. Alla kaosar runt eller tittar på skidåkning, ingen vill jobba och alla vill hem.
Jag tror jag kände på mig att det skule bli en kaos-dag, för min första instinkt imorse var att nästan sjukanmäla mig. Jag tror det är ett sjätte sinne som varnar mig för vilka dagar jag inte pallar, men är man duktig så är man (y)

Inga slappa hemmadagar för mig mer! Dessutom så solade jag med Gääbie idag på Skövde solarium, det kunde jag ju bara inte missa :G Underbart var det, fast lite panik fick jag allt ändå när solariet brummade igång, jag trodde seriöst att det skulle sprängas ett tag. Men icke, både jag och Gabriella överlevde, och båda har fått färg! Fast jag ser nu att jag bränt mig lite lätt på magen, så jag funderar på att hoppa ner till 38 rör nästa gång och kanske sola lite längre istället.

Well well, nu ska jag ägna 10 minuter åt svenskan och engelskan, sen blir det slagg!

Posshaj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0