Big moma

Sov hos Tove från lördag tills idag. En sumering av kvällen får orden: Hårfärg, chokladbollar klockan två på natten, musik, skitsnack, film och spöken. Just spökbiten var nog det värsta jag varit med om, inga mer spökhistorier för min del! Det slutade med att jag låg stel som en pinne hela natten utan att kunna sova, för rädd för att röra mig. Usch, men kul var det!

Idag har vi ätit fattiga riddare, och nu är jag hemma. Tiden går för fort! Fast det är väl bra på ett sätt, då dröjjer det inte länge tills det blir vår och man kan börja gå med chinos och ballerina! För att inte tala om att jag äntligen kan kirra min longboard, nu jävlar ska jag lära mig åka! Tiden igen. Jag har snart gått mitt första år på gymnasiet. Känns skumt, det har gått så fort att jag inte har hunnit ikapp. Jag ligger fortfarande efter, men jag accepterar läget och försöker sitta still och bara tänka.
Ibland får jag stunder då klockan saktar ner, då jag tittar på den och ligger och funderar för att efter en evighet titta på den igen och upptäcka att det bara har gått fem minuter. Jag gillar när det blir så, tyvärr händer det inte ofta.

Jag tänker för mycket.

Nu blir det spanska.
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0