Alla hjärtans dag!

Sorry folks för den sega uppdateringen, men jag har helt enkelt inte hunnit!
En snabb uppdatering av min vecka kommer här:

I måndags blev det som sagt inget Gbg, jag mådde alldeles för illa. På kvällen senare gick det över, så det bar av till Elin för att kolla Saw II och lll med henne och Frida. Frida och jag dampade på varandra hela tiden, Elin fick nog spelet, men hon älskar oss högt ändå ^
Vi var uppe på tok för länge, men det är ju det bästa med att sova över right? Att sitta uppe halva kvällen och snacka en massa skit :G Vi stannade nästan hela tisdagen med, sen bar det av hem.

I onsdags så åkte jag iväg till Gbg för att träffa Cissi. Tågresan gick bra, hittade Iris på stationen, vi bestämde oss för att bli resebuddies. Väl i Gbg tog Cissi och jag spårvagnen till henne för att dumpa av min väska. Tyvärr glömde jag mitt fritidskort i lägenheten, så det blev lite panik på spårvagnen påväg tillbaka mot brunnsparken. Ännu mer panik blev det när det klev på en kontrollant (här dog jag nästan), men som tur var skulle han inte kontrollera. Phue, aldrig mer utan biljett sa jag och Cissi.
Vi lade den hemska händelsen bakom oss, och gick och åt på en thai resturang inne på NK. Mumma :G Med magarna fulla så började vår shoppingrunda. Det blev en supermysig hoodtröja från Monki för bara 87 kr (Love REA!!) och ett par efterlängtade midjeshorts från Topshop för 400 kr (Csn är inte heller fel). Shortsen blev jag speciellt nöjd med, de är nämligen lite pinuppa style över dem ala 50 tal. Nafs :G



Eftersom jag och Cissi är två spontana flickor så bestämde vi oss för att bleka hennes hår. Sagt och gjort så köpte vi avfärgning och slingmedel. Sen bar det av upp till henne igen där vi genast satte igång med blekningen. Resultatet blev helt okej, silverschampoo och hårinpacknig på det så blir det guld! Jag är riktigt stolt själv eftersom det var första gången jag avfärgade samt slingade, hehe. Riktigt kul var det, fast samtidigt en av de jobbigaste sakerna jag gjort i mitt liv. Sammanlagt tog det drygt sex timmar att kirra henens hår, aj min nacke!
Hennes far fick åka iväg och köpa fajitas, supergott :G

Vi slocknade så fort vi lade oss i sängarna, och jag sov som en stock. Jag tror till och med att jag pratade i sömnen, som tur är säger Cissi att hon inte hörde något. Pinsamt.

Torsdagen spenderades hos Cissi den med, iallafall till klockan 4 då mitt tåg gick hem. Tack för en underbar gbg vistelse gumman <3 Väl hemma så mötte jag upp Frida på stadsbiblioteket (mitt andra hem :G). Vi satt halva kvällen på Pims och pratade och jag fick min efterlängtade Spaghetti Bolognese med vitlöksbröd. Nam nam.

Fredagen och Lördagen fram tills nu har varit mina slappardagar. Hur skönt som helst, men nu måste jag dessvärre plugga. Ni alla därute får ha en underbar alla hjärtans dag!



Posshaj!

Kommentarer
Postat av: fridiisen

äntligen fick jag läsa om dina händelser, fy skam på dig för att du har varit seg, saknar dig också ! kan du förståååååååå det !(ala tjorven typ)

2009-02-14 @ 17:58:07
URL: http://fraaajds.blogg.se/
Postat av: Emma

haha åhh det kan jag nog förstå!<3

du och jag frida, ala alfred typ

2009-02-15 @ 01:25:09
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0