Superjuice!

Nu är jag happyfacead girl_92! Inte nog med att det är 146 dagar kvar tills jag fyller 18, jag fick även MVG på mitt psykologiprov! Det betyder att jag har stor chans att få MVG i slutbetyget, vilket jag SKA ha. Basta. Nu kommer snart mami och hämtar mig (sitter kvar i skolan och pluggar) och då ska vi åka och köpa ett par svarta klackskor. Meningen med dessa ska vara att jag faktiskt ska kunna gå i dem, de svarta jag har där hemma är i en lite högre modell och därför inte lämpade för att tripåpa omkring på stan i. Då är dessa bättre.

När jag kommer hem väntar 100 kr, plugg och..MAT! Och lite senare även övningskörning med papi, underbart.
Imorgon ska jag besöka gengåvan och lite senare gå på Luftslottet som sprängdes med Tori gulle.

Ibland känns det som om man har fruktansvärt mycket flyt, men det vågar jag inte säga högt utan att rabbla "peppar peppar ta i trä" några hundra gånger efteråt, för vem vet? Lyckan kommer lyckan går..

Ah, screw it! Idag är jag glad tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0