Söndag

Katterna har kissat på handukarna i badrummet, droppen för pappa var nog när han råkade ta av dem i ansiktet. En av handdukarna alltså, det skulle aldrig falla honom in att ta en katt och gnida i fejjan då han eventuellt är allergisk.

So he says, anyway. Så nu får inte de små djuren vara på övervåningen. Skönt enligt mig, de hårar bara ner mina kläder.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, förutom att In flames var fruktansvärt bra precis som Killswitch Engage, att det var lite synd om Dead by April som konstant blev utbuade av publiken och att det var så jävla värt att stå längst fram trots det långa köandet i kylan innan insläppet och alla armbågar man fick i huvudet. Så jävla värt det<3

Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Katterna har vad..? Hahahahaha. Jag tycker det ät lite komiskt.

2009-12-14 @ 16:53:00
Postat av: Lisa

hahahahaa :D din pappa, stackare :O

2009-12-14 @ 17:46:07
URL: http://www.lisasway.devote.se
Postat av: paulie

SV: jag med :D! så jävla grymt vare. du måste skicka bilderna/filmerna!

2009-12-14 @ 17:47:24
URL: http://paulie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0