Luftslottet som sprängdes

Kyla. Mörker. Musik. Lång, snabb promenad.
Det är allt som behövs för att få mig i balans.

Nu sitter jag framför datorn och nattbloggar som den nattuggla jag är och är precis hemkommen från min vardagliga nattpromenad. Visst kan det ses som lite extremt att gå ut på en 6 km runda klockan ett på natten, men jag kände mig i stort behov av det helt enkelt. Så vad göra? Det är bara att böja sig för sina behov.

Något jag även är relativt nyligen hemkommen ifrån är en fika och ett biobesök med Tori! Vi såg Luftslottet som sprängdes och jag måste bruka fula ord och säga: FAN vad bra den var. Jag gillar verkligen den här serien skarpt och jag har även bestämt mig för att läsa böckerna inom snar framtid. Det finns inte så mycket mer att säga, den var bra. Lysande. Bäst. Amen.

Nu ska jag tvätta bort allt mitt smink och tacka för mig. Och tack till dig Tori gulle, jag hade en superb evening med dig :)

Godnatt.


Ps/ Idag bytte jag mina nya skor mot en mindre storlek. Jag lämnade även tillbaka en försenad bok till biblioteket och betalade min skuld på 32 kronor till vederbörande. Detta ger mig 16 vuxenpoäng, jag ville bara uppmärksamma alla på detta.
/Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0