God jul!

Äntligen julafton! Och nu är det snart över, tiden tar då minsann aldrig jullov. Jag har haft en mycket trevlig dag minsann, även om jag tycker julen var härligare förr då man var riktigt liten och allt fortfarande var sådär magiskt. Men stämningen var det inget fel på idag, vi har ju till och med snö nu! Ett riktigt vinterlandskap som jag ska passa på att fota en hel del nu när jag äntligen fått min efterlängtade systemkamera<3 Det var nämligen en av mina julklappar, jag är nu oficiellt happy girl_rött läppstift. Åh jag har känt mig riktigt julig idag, min fina röda kjol (se bild nedanför) blev ju klar häromdagen så att jag kunde hämta ut den. Så den har fått pryda mig idag samt lite nytt smink från Make up store, red lipstick me love you.

Efter att ha öppnat alla paket och firat min bror (födelsedagsbarnet!) så gjorde vi oss iordning för att sedan pka ut till Farmor där hela tjocka släkten väntade. Vi åt god mat, skrattade och myste tills det var dags att åka hem igen. Nu börjar det bli trångt i farmors lilla lägenhet, så nästa år kanske vi tar med oss henne (hela släkten :G) och hyr en stuggrupp längre upp i Sverige. Jag tycker det låter riktigt mysigt.

Nu ska jag trippa ner för att snappa åt mig lite julmat, sen ska jag fortsätta pilla med min nya kamera. God jul alla!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Stugor låter riktigt bra faktiskt, något vi borde boka snart om det ska bli av haha ;) God Jul! (:

2009-12-25 @ 10:49:15
URL: http://katinaheldine.blogg.se/
Postat av: lisa

God Jul :D

2009-12-25 @ 13:51:42
URL: http://www.lisasway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0