En vanlig måndag

Den här dagen började inte särskilt bra enligt mig. Vi kom mer försent än vanligt på grund av att mamma inte hittade sina bilnycklar och att jag..inte längre har den minsta lust att masa mig upp ur min varma säng alls. Motivationen är som bortblåst, och på fredag har vi matte C np..Inte ok! Fast jag känner mig ändå rätt säker, fortsätter jag att plugga varje dag nu så kommer det gå fint.

Jag kom just att tänka på att jag inte har varit på Pims på evigheter..fyfan.
Och jag har inte orkat gå ut och gå heller sen i Torsdags! Jag har ångest, jag behöver mina promenader<3
Och nu såg jag att det inte gick att ladda upp alla bilderna på det smidiga sättet på Facebook...WELL FUCK YOU!
Roligt att jag måste sitta och klicka in dom för hand, en aktivitet som kommer ta typ en timme.

Äsch, det kommer vara värt det. I slutändan är allt värt besväret.

För det mesta i alla fall.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0