Cough cough

Blä, min rassel-rossel hosta verkar ha bonat in sig riktigt ordentligt i min stackars hals. It wont go away! Extra jobbigt är det att jag ska på In Flames på Lördag och antagligen stå och svettas i ett hav av fans, inte mig emot egentigen men.. Fast det kanske är en bra sak? Att jag hostar, that is. För om jag tar på mig en tischa där det står "Svinis" på och hostar sönder mig lite lär ju ingen jävel vilja tränga sig förbi mig, aight? Haha det är nästan en bra plan!

Min arm gör fortfarande ont efter sprutan, så det blir ingen idrott imorgon, vilket passar mig utmärkt eftersom jag har ett möte med syon 11.15. There is no way att hinna duscha, fixa sig och käka på typ en halvtimma när 7 minuter går åt till att gå från Arenan tillbaka till skolan.
Imorgon ska jag även ta hand om brorsans lägenhet! Den får bli my lair, my crypt, my castle tills lördag då jag drar till Götet med Lisa och Paulina, det är smidigast så.

Packa pappas kappsäck ska jag göra nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

dillis ;G hoppas in flames were awesome! :D<3

2009-12-13 @ 16:28:25
URL: http://www.lisasway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0