Coinflipper

Nu kom jag att tänka på de där spelautomaterna som finns som ett dåligt tidsfördriv på en del datorer. Flipper, eller vad de nu hette..Jag hatade dem, jag förlorade alltid.

Idag har jag varit i stan med min mor och jag kan meddela omvärlden att jag nu är stolt ägare av ett par underbara skinnhandskar! De är jävligt nice, nektar, whatever, och det bästa av allt: de har rött foder. Hur häftigt (tweed gunnar) är inte det? Det blev en del andra saker med, bland annat tre par strumpbyxor som jag ska vara jävligt försiktig med eftersom jag är cursed.

Jag har många gånger funderat över vem som lägger en strumpbyx-curse på någon. Honestly, den människan kan ju inte ha mycket till liv? Well, den dagen då jag får tag på dess sorry-ass ska jag göra något hemskt. Vad det innebär avslöjar jag inte, eftersom blotta orden skulle få edert nackhår att resa sig, edra strumpor skulle rysa och eder mjölk skulle härskna.

..Om livet hade varit en film det vill säga, för sånt händer aldrig i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0