Blossom, white queen

Imorgon ska jag och Gabriella till Göteborg. Jag är extra glad, eftersom jag lyckats behålla hela mitt studiebidrag just för detta ändamål (kan bero på att det inte klirrade in på kontot förens idag, hah). Vi ska ta det tidiga tåget, vilket betyder att jag kommer vara död om jag överhuvudtaget lyckas ta mig upp.

Note 2 Gabriella: Don't fear girl, I will surviveeeee!

Vart var jag? Just det. Det ironiska är att jag tjafsade lite lätt med min kära mor för bara några timmar sedan. Hon menade på att det inte skulle finnas en chans att jag skulle orka upp imorgon (mitt öknamn är trött_tjej) medan jag var av motsatt opinion. Nu har jag alltså övertalat mina föräldrar till att åka bort tidigt, jag får skjuts med dem in till tåget, och klockan är snart halv tre. Nu undrar ni säkert hur jag tänker? Well baby, jag tror på att kärleken övervinner allt.

Vad det nu ska betyda.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Ey, fina flicka! Vart är kortet taget?

2010-01-05 @ 18:10:32
Postat av: Queen of spades

In my room to be, aka min broders F.D :G

2010-01-06 @ 00:51:45
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0