Daytime

Hejsan.
Nu är jag sådär trött igen. Imorgon har jag spanskaprov och nu sitter glosorna rätt bra precis som konjunktiven. Det får duga lixom, jag orkar inte ge mer. Idag har varit en seg dag med mycket kaos, men det blev bättre sen när jag tillslut kom hem och kunde lägga mig i ett badkar fullt med rykande varmt vatten. På fotografiska bilden morfade jag ihop mig, Gabriella och Amanda. Jag har döpt mitt verk till Emandella 3000 och bestämt att den hatar att plugga spanska men tycker mycket om att gå långa nattpromenader och att lyssna på musik. Och att ge sig ut på äventyr.

Jag vill ut på äventyr! Inte sitta fast här i Skövde som är för stort för att känna alla men för litet för att vara helt okänd. Bleh, när jag får körkort ska jag samla ihop mina när och kära och åka så långt tanken räcker. Inte en säker väg skavi ta, bara cpvägar som leder till ovisshet och galenskap. Förhoppningsvis hamnar vi mitt ut i ingenstans på ett hotell fullt med mysterier.
Det vore något.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Emandella, haha vafan?

2009-12-07 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0