Var är tvålen syster?

Jag hatar min dator för den lät sig besegras av ett supervirus. Jag hatar min skoldator för på den kan jag varken logga in på olika medlemssidor som t.ex Bilddagboken eller blogg.se, eller lyssna på musik via youtube. Jag hatar mammas dator för även den har fått virus och vikt ner sig.

Och jag hatar supporten, som tar så inihelvetesjävla tid på sig att få något gjort!

Enough with the hatred, jag har fysik att plugga, vindruvor att äta. Synd bara att vindruvorna är uppätna, jag hade velat ha lite mer bränsle så att jag orkar vara duktigFlikka_fysiklover, för det är jag inte för tillfället. Varför plugga nu, skolan har ju just börjat tänker ni? Yes, för er kanske. En mjukstart sådär, vad fint. Så är det inte för mig, för på torsdag har jag fysikprov och jag vill gå och dö i en blåbärsbuske. Det regnar prov och läxor och jag har inget paraply.

Förutom datorhatet och fysik-paniken mår jag bra, men jag är te sugen.
Jag vill ha te, och ikväll innan jag somnar ska jag läsa Hamlet.

"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."

Kommentarer
Postat av: Porris

hähä, hamlet is the shiet! :D

Lycka till med fysiken dillis, jag hatar den just nu :( <3

2009-08-25 @ 23:46:01
URL: http://www.spaderdam.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0