Punkrocker

Nattinlägg igen!
Just nu fördriver jag tiden med att titta på alla avsnitt av "My New BFF" och helt ärligt tycker jag att det är kul. Hilarious. Det är inte vad jag kallar bra tv, men visst är det underhållande.

Jag funderar på att ta ett break och sy fast clipsen i mitt löshår nu..I donno. Kvällsmys_girl söker kvällsmys_buddy! Anyone?

Det var härligt att träffa min postis-Tori igen, efter alla dessa år!! Heh, nej skämt åsido så är det väl snarare veckor. DET ÄR OXÅ FÖR MYCKET!! Så nu har vi kommit fram till att mellanrummen mellan våra möten inte får vara för långa, bra slutsats. Mvg :G

Har du hittat din lapp än? Hehehe ;)

Jag tror även att jag ska klippa och klistra lite i min nya inspirations/idébok sen. Ja visst är det förkrossande, jag har fallit för trenden. Men det är faktiskt en himla bra grej eftersom det är ett bra sätt för mig att få utlopp för min kreativitet. Sen samlar jag ju alla mina idéer på ett konkret sett (kan man ens säga så?), bara att ta fram och kika på när man har en dålig dag och behöver en klick liv. Prrfekt!

Idag lekte jag i photoshop, det var för längesen sist (bajsdator som bara ha 17 Gb minne!).



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0