Outside

Konichiwa bitches.

Idag har jag varit med Fisk Elin i Jönköping. Vi trallade runt med hennes mor och far inne på Ikea ett tag, jag köpte dock inget men jag har some nice ideas till mitt rum kan jag lova :G Det får bli ett senare projekt, yao.

It's all about the money :'/

Sen gick vi in på a6 och checkade läget, Fisk-Elin köpte en massa snygga saker medan jag köpte galgar..snälla ge mig pengar! Jag ska försöka tigga till mig lite från mina fröräldrar nu inför skolstarten, jag måste ju ha pennor och college block lixom? Det om något borde ju räknas som en riktigt bra anledning till some pocket money?

Nu är jag en väldigt trött katt, så jag ska göra något inte så energikrävande, playstation månne?
Very well, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0