Matfestivalen dag 1

Nu sitter jag och väntar på Elin som förhoppningsvis har fixat skjuts in till stan, idag är det nämligen dags för matfestivalen dag 2! Det har strulat en del med planeringen, men kan man förvänta sig annat när det gäller mig och mitt cp-moln? Nej, det kan man inte, vore fallet annat skulle jag väl vara sjuk.

Ett friskhetstecken alltså, word.

Igår gick jag i skolan till tio i fyra, inte roligt på en fredag. Jag ruschade hem och gjorde iordning mig, sen blev det så bra att jag fick skjuts in till förfesten@eriks place. Där väntade Elin och Frida med folk och bäverextrakt som fick alla sinnen på topp. Smaldieten aka "ät inget innan festen" funkade som den brukar, vilket var precis vår avsikt; att accelerera upp till högsta nivån på kortast tid. Hehe it worked. Efter att ha minglat runt ett tag så var det dags att dra in, vi tog allsångsbussen in till stan och började kötta. Först på listan var McDonalds (jag vägrar att säga donken) och toaletten-spegeln, men kön var olidlig så vi smög in på en bakgata och tömde våra överfulla blåsor så som fruktansvärt kissnödiga unga damer har all rätt i världen att göra. Därefter flöt kvällen bara på, vi träffade alla möjliga människor och hittade alltmer fuckade substitut-toaletter och åt cheesburgare. Det roliga var att jag inte köpte någon riktig mat, det kändes inte som om det behövdes just då.. Men idag! Då vill jag ha langos. Jag åkte även karuseller, Virvelvinden med Emma, Emma, Viktor och Hannes och en snurrande sak som åkte upp och ner med Elin. Så jävla kul, jag älskar karuseller och jag skiter fullständigt i om "det råkar vara några skruvar lösa". Jag menar, det har väl jag med? Och jag fungerar finfint ändå. Idag står sockervadd, langos, fylla, musik, karuseller, folk och mat på menyn, och cpness of doom ofc.

Se you there!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var helt underbart båda dagarna, tack för det! <3

2009-08-30 @ 20:22:50
URL: http://fraaajds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0