Leopard

Jag är hungrig, så inom en snar framtid ska jag kila ner och sätta på nudelvatten. Perfekt en kväll som denna tillsammans med en mycket lovande anime som min käre vän Gustav tipsade mig om, muchas gracias.
Idag har jag varit på stan och shoppat schoolstuff med Gabriella, det hela gick loss på 405 kr så visst hittade jag grejer allt, nu jävlar är jag förberedd!



New shema of mine!
Inte ok, men jag ska övervinna det! I will survive, i tron om att trean ska bli bättre och att när tvåan är över är även det värsta det. Hur ska det gå för den lilla naturaren? Fortsättning följer.

Roade mig med att sminka ögonen á la leopard idag, till Gabis förtjusning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0