It's weekend

Nu har jag sytt mitt löshår á la dubbla lager, så nu återstår bara att klippa in det och sy på clipsen. Chipsen. Dålig humor. Well..

Worldpeace.

Idag vaknade jag upp hos Gabriella ett flertal gånger. Första gången var när hennes bror kom in mitt i en olämplig mening of mine, haha pinsamt :( Eller nej det kanske var på kvällen kom jag på..uh, minns inte.
Hur som helst, gårdagens alkoholintag var på tok för stort märkte jag, för på morgonen därpå var jag fortfarande full när jag vaknade.

Stabiltjej_katt säger: helowz worldz..worldpeaz<3

Det var en bra kväll ändå, även om början var lite tveksam med tanke på stämningen när vi kom. Men det släppte senare och allt blev fint och bra, med undantag för reaktionerna när någon lyckades med att demolera både en stol och en fjärrkontroll. Naturligtvis får festägaren för sig att jag och Gabi vet vem den skyldige är och hotar med att slänga ut oss om vi inte berättar vem.

Lätt som en plätt när man faktiskt inte vet vem gärningsmannen var?
Give me a break, åh drunk one.
Det är en av anledningarna till varför jag är emot dödsstraff, risken för att den misstänkte faktiskt är oskyldig finns. Idioti! Visst, lite överdrivet är det att jämföra det här med dödsstraff men nu är det principen "oskyldigt dömd" som jag vill förstora upp.
Nåväl, vi klarade oss med lite nedspillda kläder och ett rivsår på mitt ena ben, the dude bad om förlåtelse sedan och jag fick plåster. Men ändå, att bli knuffad inför alla och beskylld för något du verkligen inte har med att göra är inte okej. Morr.

Annars var som sagt kvällen bra, studsmattan och toaletten med nya människor är en helt okej kombination.
Nu ska jag..ja, vad ska jag egentligen? Läsa lite tror jag, och surfa lite till.
Imorgon drar jag till kusten med Iris,  jag längtar.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0