Is there a ghost in my house?

Det blev ingen övningskörning! Dum papi, men imorgon lovade han.
Nu är det bara några timmar kvar tills min första skoldag som tvåa, känns mysko. Men jag längtar lite i smyg, allt känns så..overkligt. Skolan är okej, för den är lixom inte en del av mitt liv. Eller jo det är den ju självklart, men vid sidan av lixom. Jag har mitt "riktiga" liv utanför, och det är precis så jag vill ha det. Inte sagt att jag inte polar med folket i klassen (they rock) men mina bästa vänner har jag utanför, även om jag har några bra där med.

Känns skönt.


För inte så länge sen var jag ute på en nattpromenad med Linda, det var mycket trevligt. Milajki nattpromenader.
Imorgon ska jag fika med Porris och senare möta upp Tori, henne ska jag antagligen åka bräda med på Söndag med (om det blir som jag vill höhö).

Nu ska jag trixa fram lite kläder tills imorgon (stora dagen) och sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0