I want you, I want you so bad

Är mitt uppe i ett musikmaraton, och det är som väntat fortfarande soundtracken som gäller. Jag dedikerar dagens Caffe Dumle till Iris Bengtsson som fick upp mina ögon för musikaler. Det är som hon sa en gång: "Emma, det här är så kul. När alla andra går genom stan och lyssnar på mobilmusik så är det nästan bara låtar som spelar på Rix Fm..Men när du och jag går, då är det olika soundtrack från olika muikaler!"

It's true, och jag älskar det.

Dagens nyheter: Alla clips är fastsydda i löshåret, ergo: världens tråkigaste jobb är avklarat. Min hund har dessutom fattat tyckte för dess doft (jag färgade det med en mellanblond färg från något väldoftande märke precis efter jag köpt det) och har svårt att behärska sin sexualdrift. Ja, han har börjat jucka. Fan.
Det stod minsann inte med i bruksanvisningen! Jag ska stämma Wella, juckande hundar är INTE ok!

Jag upptäckte det när jag satt och nattpratade med Frida, aka lat katt, i telefon för bara någon timma sedan. Plötsligt kommer Billy och vill kramas, kärleksfull vovve tänker jag men blir snabbt misstänksam när jag märker att omfamningen endast riktar sig till mitt vänsterben. Sen förstår jag, och flyger upp för att därefter brottas ett tag med cphunden. Jag vinner ronden och han åker ut ur köket, V som i victory. Eller vrickad hund.

You deside!


Jag tror jag ska börja sy, tänk att kunna göra sina egna kläder? Cool katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0