I hate everything about you

Två första skoldagarna avklarade, woho!
Nu väntar mig ett år av hårdplugg, men det känns helt okej. Något som däremot feels kinda magstarkt är att vi har fysikprov nästa vecka T_T Jag gråter blod, uh.

Skön låt av Three days greys, jag älskar track id.


Igår och idag var jag med Gabriella. Vi satt halva kvällen på Pims för att sedan dra vidare till Wonderland där vi lyssnade på musi, drack öl och diskuterade livet. Sen däckade vi vid halv tre och idag fortsatte vi mysa. Snart ska vi två åka till Stockholm, whi! Happyface. Mina föräldrars plan är att jag ska hålla i pengarna. Min plan är att köpa kläder tills jag storknar och plånboken gråter. I vilket fall som helst ska det bli kul!

Idag fick jag reda på att jag skulle kunna plugga mitt sista gymnasieår på en svensk internatskola i Kenya! Jag har tidigare trott att man har varit tvungen att komma tillbaka efter utlandsplugg och göra sista året i Sverige (alltså skulle jag få gå med 93:orna) och det har inte varit så lockande. Men enligt mr Briggner så skulle det vara sista året utomlands och sen inget mer. En möjlighet? Jag är sugen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den låten lyssnade jag bra mycket på för några år sen:P grymt bra!



Häftigt att plugga i kenya, internat och allt:P det borde du göra :D !

2009-08-23 @ 10:30:43
URL: http://goosebumps.blogg.se/
Postat av: Queen of spades

Svar: Den är tokbra, lite roligt sådär att hitta gamla låtar som man lyssnade på förut :) Gah jag vet! Men jag skickade mejlet lite på skoj först och blev jättechockad när jag fick svar xD Nu är allt mer verkligt och jag vet inte riktigt hur jag vill göra, men det låter så kul! :D

2009-08-23 @ 15:19:43
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0