Harlot

Det svåraste jag vet är att komma på rubriker till mina inlägg. Den inleder trots allt hela bataljen, så den måste ju vara bra?
Well, det problemet löste jag genom att ta titeln på låten jag lyssnade senast på som headline. Det är smidigt, och det talar ju faktiskt lite för mig som person med eftersom jag tenderar att lyssna på musik som går i linje med mitt humör/mina känslor.

Två flugor i en smäll; yay!


Idag har jag avklarat mitt fysikprov of doom. Hehe antagligen kommer jag få äta upp det här i form av ett Ig- eller något annat hiskligt gudastraff, men jag tyckte faktiskt att det var relativt enkelt. Ok, nu vet jag att jag fuckade upp en del uppgifter, men jag hade trott att det skulle vara mycket svårare. Så visst, det kändes ok och even better att det är över. Igår fick vi även tillbaka våra biologiprov som vår lärare rättat över sommaren. Jag minns att jag tyckte det gick asbra när jag väl gjorde det, men spänningen var verkligen olidlig när vår adjunkt aka Posse sprätte ut proven till alla barn i klassen. Naturligtvis ligger mitt prov i botten av högen, så jag och min ångest i form av handsvett och fjärilsmage får stå ut tillsammans i flera minuter. Men det var mödan värt, för jag fick Mvg! Happygirl, and in yer face mr. "fucked up cp prov" som jag gjorde förra gången som resulterade i ett knäppt Vg. Vg är verkligen inte fel, det är inte vad jag säger, men om du först gör ditt livs sjukaste prov med frågor som till och med mitt long gone marsvin skulle ha formulerat bättre, och som resulterar i att din lärarinna ger dig en föreläsning om vad du egentligen skulle ha svarat på en fråga (som du faktiskt hade svarat på men på ett annat sätt) så är det ej okej. Men nu fick jag ut min hämd, så jag är nöjd.

Övningskört har jag gjort med. Det gick kasst i början, men sen när jag hade kört ett tag och pappa bestämt sig för att lura in oss på en random väg á la miljöombyte så gick det mycket bättre. Jag har städat + dammsugit mitt rum och ska nu tvätta min tvätt.

Imorgon är det matfestival, jag har förtjänat att supa.
Godnatt alla katter, sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0