Happyface

Gah, jag spricker nästan! Whiiiiiiii! :D
Jag trodde verkligen inte det verkligen skulle vara en möjlighet för utlandsstudier för min del, men nu när jag fick svar i form av ett e-mail från rektorn på internatet i kenya så är det inte bara fantasi längre, utan något konkret som faktiskt kan komma att bli möjligt!

Just nu vet jag inte vad jag vill, jag är fortfarande sugen på att komma bort och ut, men kommer jag känna likadant om ett år? Kommer jag vilja ge upp min klass och att få sjunga "vem vill gå i ettan nu?" i caféterian med alla andra glädjefyllda treor, att få blöta skor på vintern och alla andra människor i min omgivning som jag tycker så mycket om? Jag vet nte, läget är väldigt förvirrat. Men Kenya är ju..Kenya! Ny miljö med nya människor känns väldigt lockande just nu, av en massa anledningar.

Jag vet inte, men jag är tokglad.
På dagens schema står dammsuga rummet, plugga fysik och ev. longboard med Tori.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄrt att tänka pÅ!

2009-08-23 @ 17:04:32
URL: http://fraaajds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du missa att ta studenten?

2009-08-23 @ 17:30:21
Postat av: Queen of spades

Svar: just nu vet jag inte vad jag vill, men om jag åker så skulle jag försöka trixa till det så att jag skulle kunna ta studenten i sverige :)

2009-08-25 @ 16:21:28
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0