Hamlet

Datorn är nu officiellt inlämnad och kommer om en vecka igen. Då blir det ajöss med alla andra burkar och gud nåde det virus som ens vågar peta på min baby! Då tar jag fram det tunga artilleriet, got that?

Aight.

Ännu en skoldag är över, hastigheten börjar sakta med säkert att öka som den alltid gör på hösten. Det är värre på våren, isch. Idag har jag klippt in mitt löshår och köpt en st våffeltång för 249 kr. Skitsöt! Ger grym volym utan att det syns, tummen upp. Även fast min frisering i regel var klar för dagen så cuttade jag lite till i håret när jag kom hem, så det faller even better now. Det roliga är att varje gång när jag har haft löshår har folk blivit chockade att det har sett så naturligt ut, som om det är något ovanligt att färgen är lik den ursprungliga eller att håret inte hänger som en enda jättelik bäversvans på ryggen. Hur kommer detta sig? Det är väl självklart att man vill att det ska se naturligt ut, jag menar vem skulle vilja något annat? Är det något jag är emot så är det löshår som verkligen ser fejk ut, det är ju inte the point med hela grejen om man säger så.

Inköpt är även två par strumpbyxor i svart, yay! Jag kände att jag behövde fyllla på förrådet en aning eftersom alla mina panty hoes har en fetish för att gå sönder. Visst är det snyggt att gå lite trashy ibland, men inte hela tiden :(
Nu längtar jag till Stockholm och rolig shopping! Gay girl och jag ska ju dit en weekend, rawr.

Coming right up; fysikplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0