Do you go to the cat-sctrach club?

No, I'm a working girl.

Vaknade upp hos Elin idag, med enligt Frida 25 minuter till bussens avgång. Skönt, tänker jag. Då slipper vi stressa.
ICKE!
För vad får jag inte höra när jag kommer ut från badrummet 2 minuter senare om inte: "Emma bussen går om åtta minuter!!"

Jag måste säga att när det verkligen gäller, då är jag en jävligt snabb katt.


Förövrigt har jag sovit största delen av dagen, men jag har även varit ute och gått med Billy sammanlagt fem km OCH jag har tvättat en massa tvätt. När man är så duktig så får man sova mycket, it's allowed.

Och äntligen har jag fått fram ett fungerande bdb namn;
Redolence
Det var nästan värre att hitta ett passande namn som 1. Inte var upptaget 2. Kändes bra 3. Blev godkänt av bdb, än vad det var att sitta och sy fast clipsen i löshåret.

Nu ska jag slänga in sista tvätten och sen läsa Ranma tills jag däckar.

Carmelita Fox, min nya idol


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0