Catch a falling star

Sitter och läser på lite om första världskriget på wikipedia.
Bra skit, bättrar på min allmänbildning lite. Fast jag har inte lyckats med mitt projekt om att börja läsa tidningen dagligen..bad.
Men någon gång, då..då!

Är hyfsat nyligen hemkommen, sånär som på kanske en halvtimma, från en nattlig promenad på ca 5 km med Linds. (nå, hon gick bara hälften då promenaden var hem till henne och back till my place, men jag hade musik så allt var fint) Anledningen till detta var att det för det första är så jävla underbart att promenera nattetid (om vädret är sådär halvkyligt men med lite varma vindar, vilket det var just ikväll) och för det andra hade åtminstone jag ätit på tok för mycket candy, h3h3.

För mjez, ikväll sågs barndomsvännerna återigen! Jag, Suss, Linds & Mörten hade a greit time doin' en massa saker, bland annat äta en skandalöst god maräng tårta, vilket ledde till en vild diskussion angående om äggtoddy verkligen är gott, prata en massa (sådär som bara tjejer som inte har setts på väldigt länge kan, you know), kolla dagisfilmen á la 1997 och sen en massa skolbilder/filmer. Haha våra rättegångar i skolan, fnizz. Sen kom godiset in i bilden, och korten och teet. Och deeptalket och sen var det dags att gå hem då klockan var 24.00. Linda och jag tog som sagt och rörde på benen och på vägen pratade vi om livet och såg på stjärnorna. Jag såg ett stjärnfall! Hemma hos Linds laddade jag mobilen, köpte ett smycke och gick kort därefter hem igen. On da way home såg jag ytterligare två stjärnfall, HAPPY FUCKIN' FACE!
Seriously, det finns inget som gör mig gladare än stjärnfall. Möjligen söta kjolar och knästrumpor, men det är tveksamt.
Tack för en underbar evening girlz!<3

Nu såg jag att nya Bleach hade kommit ut, jag spinner av glädje.
Jag önskar att jag kunde spinna..

Animemoment nu
Prrrrr

Kommentarer
Postat av: Linda

Wiiioo det var kul! Hoppas det kommer till användning nu bara ;) hemma hos min hängde det bara där bakom dörren. Kram

2009-08-12 @ 09:36:45
URL: http://itslinds.blogg.se/
Postat av: Queen of spades

svar: jag ska inviga det idag :G küss!<3

2009-08-12 @ 16:30:23
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0