You spin my head right round


Långfredag idag!
När är det man får påskägg? Imorgon? Whatever, jag är ju nyttig nu. Nat.
Usch jag känner mig som en soffpotatis, därför gott folk, ska jag och Märta ut på utflykt idag!
Jag goes longboard (<3) och Märta goes cyklist, we like! Eftersom jag inte har varit aktiv ala bloggen ska jag nu ge er en update om vad som har hänt i mitt liv sen jag senast skrev, så som jag brukar göra när bloggtorkan faller in. Ni är väl vana nu, hehe.

Well, senast jag skrev var..den andra April. Ops, hehe. Men okej, det var då vi fick datorerna..och då jag trodde spanskan var inställd, men icke. Fast jag fick min lediga eftermiddag ändå, för hela min klass bestämde sig för att skolka. Har jag sagt att jag äslar den föresten, min klass? I do<3

Fredagen spenderades hos Gääbie-girl. Vi tog en massa massa bilder ala photoshoots mucho diferentes, galna var vi. morr.
Bilderna skall jag redigera i heögen tror jag, plus att jag måste plugga en massa. Två prov nästa vecka, burr.

Lördagen skulle ha sett ut såhär: Tjejkväll ala Josse, Jag, Frida och Amanda, men det strulade som vanligt så det blev bara Frida och jag på Pims tillslut. Senare joinade Christian oss och ännu senare stötte vi på Hanna, Anton och Jonte, men då var vi helt döda så vi drog hem till Frida. På kvällen chillade vi med Simon, Julia och Per, drog hem till Robert och tittade på White chicks och drog hem vid fyra. Thats some lovely shiet!

Söndagen minns jag inte vad jag gjorde, vad gjorde jag? Hmm..

Min måndag
var cp. Först och främst skulle jag köpa min longboard då. Var det tänkt. Men icke.
Fast till Bankeryd åkte vi ändå, Hägge Viktor och jag. Först var det tänkt att även Hannes skulle med, men han hoppade av nästan dirr då han fick vittring på fikat i stan. Fuckface, tänkte jag, och förberedde mig på en heldag med de två mest spårade människornai Skövde. Först bar det av till Jönköping där Johan skulle kirra en kinahatt. The dude som jobbade på Musikbörsen kom från Australien och langade en skön dialekt som han så gärna blandade ut med lite Australienska. Tummen upp (y)
Sedan gick vi och åt pizza, kebab i mitt hjärta. Och till sist bar det av mot Bankeryd. Där de inte hade fått sin leverans?! Fuck this shit, tänkte jag, och så drog vi hem igen. Eller nej vänta, vi drog till Jens?! Jag sannade fem minuter och planerade min flykt, sen haffade jag mina följeslagare igen och de fick skjutsa hem mig. Men trots allt cep som så gärna korsar min väg så hade jag riktigt kul ändå, tack för skjutsen!

Tisdag: Då hetsade jag på min far och så bar det av till Bankeryd igen. Köpte min beloved Arbor bräda vid namn Cross step. Creds till killarna som äger butiken, de är ena rediga gossar. PÅ kvällen blev det grillning vid Lången men skönt T-dala folk. Moppefärden hem var härlig, sex pers och en cykel på två moppar är inte att leka med! Åkte ut i boushen och såg på American Pie Beta house och på The naked mile. Sov senare hos Frida.

Onsdag: Drog till mitt älskade Fjällbacka med Frida för en härlig grill och chillkväll. Såg på film och drack öl, inte fel<3
Torsdag: Åkte hem från Fjällbacka, det är inga små resor direkt. Denna gången kom vi undan med fem byten, inte illa.

Och idag. Fredag. Har jag redan berättat om va? Nu ska jag duscha för att sedan dra ut på en utflykt med Märta!
SÅatte, vi ses! Ha en trevlig påsk!

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0