Want you bad

Phuaaaa. Trött. Säng tack.
Men först ett inlägg om dagen som jag vet att ni alla väntat på, wowowowowo!

It all started..imorse. När jag försov mig. Fuck.
Men grym som jag är så trixade jag iordning mig på 40 minuter, se nbar det iväg med mor i rödaste rappet till stan. Naturligtvis straffar sig mit tstressande, för halvvägs in till il centro kommer jag på att min precious mobilephone är kvar hemma. Mamma inser att jag kommer få a BF om hon inte lånar ut sin mobil till mig, vilket hon gör då hon är bästamammanever, årgång -59.
Ruschar upp till Västerhöjd för att lämna Greys Anatomy boxen i mitt skåp, samt de 200 kronorna som Elli ska kirra dricka för (Valborg, Valborg!). Sen får jag ruscha ner till Resecentrum igen, gör några snygga undanmanövrar för att slippa lärarnas hökblickar. Låser in min väska med alla drill grejjer och sätter mig att vänta på min Gäbie girl. Hon kommer, och vi ta tåget till Göteborg, kärlekens och chillarnas stad. Pluggar lite kemi på tåget, men bara lite för jag hinner däcka. Väl framme börjar stora shopping dagen, som inte blev så stor då jag höll i slantarna. Men det blev ändå två vita snygga t-shirts från Monki plus ett par svarta high heels från samma affär. Ett nytt torrschampoo ala Björn Axén får följa med mig hem från Åhléns, plus en snygg knyt-blus med små vita prickar från HM. Knytblusen och skorna är a birthday gift från min kära grandmother ala mammas sida och får först avnjutas på söndag då jag fyller år. Bara ett år kvar nu, sen är jag fri.

Det blir både mat och fika och dirty talk och deep talk, allt i ett med min egen Gääb i Göteborg. Dagen hade inte kunnat vara bättre.

Väl hemma i Skövde är jag helt död. Naturligtvis hamnar jag och miss G på det enda bastu-tåget som finns, och hela resan hem sitter vi och svettas. Schteek.

När vi ankommer till rese tar vi farväl, och jag knallar upp till musikskolan för att öva igenom programmet med resten av drillflickorna. Konserten går som på räls, och efteråt kommer daddy cool med lillebror Otto och hämtar upp mig. En snabbis till McDonalds och min dag är gjord. Nu ska jag plugga kemi tills jag däckar och dör. Men jag kommer dö lycklig eftersom jag har haft en helt underbar dag.

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0