Track 1

Det är nu 371 dagar kvar tills jag fyller 18. Lite kick ass är det väl, om en vecka är jag 17 och då är det bara ett år kvar. 365 dagar.
Sen är det iallafall lite mer frihet som gäller, och det är alltid något.

Jag gillar promenader. Och musik. Kombinationen av de båda är inte helt fel heller, alla tankar samlas och blir på något sätt organiserade, i alla fall för en stund. Att man har jycke är definitivt en fördel med, promenadmässigt.

För övrigt är jag relativt nyligen hemkommen från tjejkvällen at Elli's place, prisa gud för min klass och de sköna tjejer som går i den. Och för att grillat kött är så jävla gott. Amen.

Imorgon blir det kemi! Kursprovet närmar sig och jag känner att det är okej ändå. Jag är faktiskt glad för att gå natur, för jag får så många dörrar öppna sen i slutändan. För jag vet ju inte vad jag vill bli, tänk om jag hade gått en praktisk linje och sedan kommit på att det inte alls var vad jag ville? Därför är jag glad för natur, för då slipper jag läsa till en massa ämnen för att sedan tillslut kunna komma in på högskolan. Sen tycker jag ju om svårighetsgraden, jag gillar att lära mig.

Imorgon blir det Gäbie girl fer sure, ska snacka lite om informtionsmötet i Alingsås för fotostudion. Mötet handlar i princip om hur man gör för att boka den, att ha tillgång till en riktig fotostudio är inte fel at all! Kvalitén på bilderna goes yummy :G

Nu ska jag snart sova, är dötrött.
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaha men dåså, då kan det vara värt att lägga ner lite tid då, sen.. när jag orkar. En annan dag haha.

Tack för hjälpen (:

Ha det lovley! Kram

2009-04-26 @ 10:00:20
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0