Shoreline

I'm back on track, och det känns skönt. Jag kände på mig att det skulle bli åska idag, och när man tänker efter fick jag rätt. Urladdningar är alltid bra, speciellt the big ones.

Idag drog jag en sväng på stan med Gäbie och spanade in diverse things and stuff, på onsdag blir det Göteborg och då ska jag bli shoppaholic once again :G Nu finns det så sjukt mycket jag vill ha, och det bästa är att jag har pengar till det! Underbart, eller vad säger du, Gud?

Kursprovet närmar sig i kemi, men jag räds icke då jag har skaffat mig ett snille inom ämnet. Sen ska jag utnyttja det faktum att det faktiskt tar 1,5 timme att åka till Götet, plugg på tåget alltså!
Peppad, pepprad, peppar peppar ta i trä.

Posshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0