Påskdagen

Åh vad jag älskar att skriva på min brors dator. Musen är så snabb att man kommer åt flikarna längst upp istället för att trycka vidare på något intressant på sidan man redan är inne på. Som resultat har jag hamnat på bland annat handelsbankens hemsida när jag egentligen ville skriva in en ny låttitel på youtube, underbart va?
Varför sitter du inte vid din egen dator? Det är en madrass ivägen och jag orkar inte gå upp.

Igår var jag med Iris. Hon gav mig ett påskägg som var jättegott samt ett par ûbersnygga örhängen, som jag faktiskt har ett par likadana i turkos (dessa var guldfärgade). Thanks hun<3
Vi spenderade kvällen (och en bit av morgonen) med att äta godis, gå en skogspromenad med Billy, deeptalka och till sist vår allas favorit: Dricka te, äta salta kex med brieost och titta på morden in midsomer.
Hjärta på det, deckare är best. You rock sherlock! You rock sherlrock, fnizz.

Nu har min flicka åkt hem och jag har pluggat samt lyssnat på Tilly and the wall, bäst.
Ska göra mig iordning och kolla läget med Frida och Irran vad som händer ikväll, antagligen blir det fika och Bio.



Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0