I wish you never looked at me that way

Phuaaa, hemma och helt stendöd! Kommer direkt från Elin, har haft en supermysig grillkväll med henne, Niki och Elli. Direkt efter skolan drog jag till den söta flickan som för övrigt ska tävla i dressyr imorgon, good luck! Vi åkte till stallet då Elin skulle rida, sen tvättade vi hennes häst. Jag kände mig ganska tvättad jag med efter det, fast om man tar bort renheten. Bara blöt alltså, usch. Ännu bättre blev det när vi åkte moppe tillbaka, mina fötter ala dyngsura converse mådde inte så bra efteråt. Som tur var kunde jag våldgästa deras dusch när vi kom hem till Elin igen, varm dusch i mitt hjärta<3

Skolan har varit seg idag, speciellt de två sista lektionerna. Nu har jag inget mer att skriva, så jag ska nog dra mig till sängen.
Tack för dagen alla som gjorde den!

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0