Down with the sickness

Nihao everyone, eller tja eller hej - vad ni vill.
Idag är jag hemma, mådde inte så värst bra imorse så jag tyckte det var bäst att vila upp sig. Sitter här med katten i knät och ska snart städa upp lite på rummet för att sedan sätta mig med spanskan och kemin, och en kopp te tror jag nog att det blir med. Ska försöka få mig en promenad med billy sen, kanske ev en jogging tur. Jag har ingen aning, det är som det är och blir som det blir.

Gårdagen var a really bad day, all skit kom samtidigt med allting. Satt i stan i flera timmar av olika anledningar, och när jag inte fått mat i magen på ca 8 timmar var jag inte resonlig längre. Som tur var kom daddy cool hem från Alingsås och räddade mig med Max hamburgare och källvatten, det tackar jag för.

Nu ska jag göra någonting, posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0