Det snurrar i min skalle

Inte riktigt, men jag har ont i magen! Den är spänd och sticker, på drillen fick jag till och med lägga mig ner på pom pomsen och vila någr minuter, god damn? Ja.

Idag har jag haft en underbar dag! Solen har lyst och jag har haft vårkänslor i hela kroppen, vilket Gääbie och Alex påpekade påvägen till Estet konserten. För det var en kul grej, alla ettor på Västerhöjd fick se första akten av esteternas årliga konsert, jättekul faktiskt. Många som sjöng bra, jag gillade speciellt en dansös som gjorde ett balett nummer till flöjter, hon viftade så gulligt på armarna. Hihi.

För övrigt gjorde jag mitt biologi prov idag, gick helt okej. Dock fick jag panik i början, frågorna var helkonstiga? Men sen tänkte jag mig in i min lärares sinnelag (totalsnurrig men snäll) och då funkade det. Det handlar om att ha rätta knycken serru.
Nej, men det gick bra. Naturligtvis ska jag glömma vantarna i skolan bara för det, men anton var snäll häst och låste in dem i sitt skåp, thanks mate!

Nu har jag kommit hem från en helvild biltur med Hannes och Briggner, jösses säger jag bara! Jag hade sett fram emot en lugn bilfärd hem med min musik i öronen, men jag insåg att det var kört när min kom körandes och genade över gräsmattan. Ingen musik för mig inte, inte i min smak iallafall. Däremot blev det musik som jag skulle ha placerat längst ner i en låda och sedan skickat till antarktis, samt allmänt dunkande av båda boysen. Något som de fann väldigt roligt var att hejja på alla random personer på stan, men andra ord veva ner rutan och sjunga med i musiken samtidigt som de skrek "Men TJAAAAAA!"

Lovely.

Köpte även mina skor idag, ala bowlinghallen! Är helnöjd, kanske kommer det upp en bild sen. En t-shirt blev det med, från jack and jones. En i rosa med tryck på, we like.

För övrigt blir det ingen Markus Krunegård imorgon, peppen är borta + att fysiken langar fett prov på fredag. Aouch.
Vovven kommer på söndag btw.
DET ÄR SNART JUH!
Så resten av lovet kommer det låta såhär hemma hos mig: abooo boo, vem är en gulli vovve? Ja, vem är en gulli vovve? du är, ja det är du va?! Du är en jättesnuttigputtiggullig vovve, bobobo <3

Watch out.

Nu ska jag kolla Bleach, en anime som antagligen är bättre än din mamma. Sen blir det fysik, där vinner morsan.
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha lilla Emma orkade inte drilla, lilla Emma var tvungen att vila på pompomsen

2009-04-02 @ 10:03:23
URL: http://twigalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0