Annandag Påsk

Jag gillar inte påskpynt. Det äcklar mig på ett sätt, ger mig bilder av läskiga hus med en massa röda plastbunkar och gamla husvagnar från 1970 som luktar unket och alfapet med intorkad saft. Och damm.

Det säger väl allt? Men färgerna är fina.
Och det är ju kul att andra pyntar, good for them typ. Men en sak som jag verkligen inte tycker om är att ett hus i Stöpen har en jävla påskkärring i orginalstorlek hängandes i ett träd, man tror ju för helvete att det är en riktig tant som har gått och hängt sig!
Vad är det charmiga i det? Vissa personer är bara så sjuka.

Okej, idag har jag gymmat. Och fikat. och rökt. Och chillat. Ätit några våfflor. Åkte longboard. Rökt igen och bara haft det underbart. Och allt detta har jag gjort med min Frida bejb, du är underbar<3

Ska plugga lite innan jag lägger mig, är verkligen trött. Skola och prov imorgon, inte okej, schteka med Gäbie imorgon, helt okej.



Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gif mej cigg :( ett bra tag sen för mig nu förfan :(

2009-04-14 @ 16:30:14
Postat av: Emma

ett av livets sanna nöjen, enjoy ;)

2009-04-14 @ 19:59:50
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0