Andas genom mig

Råkade däcka igår, med smink och hela kittet. USCH, inte kul. Fort upp och tvätta bort allt när jag vaknade, för en sisådär halvtimma sedan. Skönt.

Idag blir det chilla med Sofie, fika och prata. Innan bussen går sa jag försöka plugga lite, vara duktig ni vet. Kanske gå en promenad med Billy? Maybe maybe..

Igår kom jag som sagt tillslut iväg på Younomia. Mycket strul först, men sedan ordnade det sig och kvällens umgänge bestod av Elli och Elin. Träffade mycket skönt folk, min bror cuttade av sig håret, och såg många bra band.



Snacka om att bli taggad på att åka på festivaler i sommar?! Varför gör jag inte det då? Jo, för jag kan inte!! Metaltown kan gå och hänga sig, "du måste vara 18 för att få jobba här, ny regel"- my ass! Och sista dagen, när jag åker, spelar Slipknot!! Annars hade jag kunnat tänka mig att köpa en biljett, men nej minsann då ska man bort. Och Peace and Love är ju kört, precis samtidigt som Italien.
KUL! Nä.

Men jag tror att jag ska dra på Way out west ändå, som tröst. Och sen spelar ju Pink i vinter, dock verkar det vara utsålt men det brukar alltid lösa sig. Nästa år, NÄSTA ÅR då jävlar ska det bli festivaler! Ingen aktivitet som förstör, ingen semester som förstör, ingenting som kan hålla mig borta från det roliga!
Nada, nothing, Non!


Nu ska jag äta, posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0