With me

Det är lördag, och det regnar och jag är fortfarande sjuk. Lr ah, jag låter som tanten på Ica och jag snorar som en liten unge..men jag är pigg. Så, typ sjuk? Kanske.

Tittar på Gossip Girl första säsongen, den är sjukt bra! Hittade två nya låtar med, Sum 41-With me (ska ta och ladda ner det albumet (Underclass hero) senare) och en låt med bland annat Fergie och Will.I.Am, tror att flo rida är med också. Fast den hörde jag igår på Nv lägret kom jag på nu. Så en låt.

Kom hem igår från det btw, Nv lägret that is. Vå åkte torsdag morgon och kom hem fredag eftermiddag. Sjukt kul har jag haft, även fast min förkylning blev värre. Vädret kunde ha varit betydligt bättre dock, men lite uppehåll fick vi ändå. Vi installerade oss i stugorna först, sen gick vi tipspromenad i regnet haha, men det var ganska kul ändå. Sen fick vi lite ledigt, och då gick vi över till de andra stugorna och hade kul. Sen blev det lekar med treorna och tvåorna, haha. På kvällen fick vi vår dos nollnong, av tvåorna dock. Det blev en härlig mix av äggning, vattenballonger och öh, dörrknyckning? Haha orginellt!
På fredagen så blev det klasskamp. Vi vann över alla ettorna, men kom trea ändå. Nv1B var en enkel match, det är C som är svåra. Men vi slog dom, woooo!

Igårkväll blev det kräftfiske med kusinerna och mormor. Jag slocknade vid halv 10 kanske, väl behövligt eftersom jag somnade vid 4 dagen innan.

Nu blir det att duscha av sig ansiktsmasken och hårinpackningen, sen mer gossip girl.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: victoria

Yeah detta låter lovely! :D Natur är grejer det och är inte hälften så mossiga som samhäll är! Tråkigt att det är så dock :/ well well, krya på dig nu emmadarling så du är frisk på måndag och vi kan åka till boardlife och köpa kickassbräda! :G<3

2008-09-06 @ 18:13:06
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Emma

Hell yeah! <3

2008-09-07 @ 00:10:58
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0