What you got

Skola idag, blev muntligt förhör på Italienskan, och jag pallade inte räcka upp handen. Så inga frågor till mig, word.
Alla var lite lagom spårade idag, jag Arri och Pamo åt i skolan sen drog vi till donken och tog varsin McFlurry, mumma :G
Jag har fårr ont i ögonen, eller det gör ont när jag kollar åt sidorna :S Vet inte vad det beror på , kunde vara ett tecken på ögoninflammation sa pappa. Lets hope not, men jag ska ha koll på om det blir värre för då blir det väl vårdcentralen.
Efter skolan stack jag till stadsbiblioteket och chillade, sen kom Frida och vi satt där och hade oss tills bussen skulle gå, då bar det av ner till Rese. Väl hemma däckar jag i sängen, så nu när har jag vaknat och ätit ska jag göra spanskan. Och tvätta lite tror jag.

Posshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0