Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Bloggtorka har det vart ett tag nu, you'll have to förlåta mig lite men iblan blir det bara så :)

Nu har epedimin hunnit ifatt mig, jag som aldrig brukar vara sjuk :O Det började med att Lisa började hosta, sen hörde man en till, senare en till och sen var dominot i full gång. Jag som tänkte äh vafan upptäckte i morse att näsan inte var som den skulle, men det blev till att gå till skolan ändå, det är farligt att vara hemma när man går natur :O

Ingen idrott idag, lr jo, men teori. Hamnade med ngra goa tjejjer och vi skulle få ta hand om uppvärmingen när vår programdag kom, woho. Hade inget labb idag heller, så jag slutade tidigt och kunde dra ner på stan med där jag hade tänkt att sätta mig på stadsbiblioteket och plugga, men kom på att jag lika gärna kunde kola lite i affärerna. Köpte två vita tröjjor på HM (alltid bra att ha) och en lila med rosor på :G På Veromoda blev det ett jättefint vtt halsband och en blå jättevacker klänning <3 Tittade in på Lindex med och hittade ett sött skärp och ett par häftiga strumpor (typ benvärmare).

Sen kom Tori, och det blev ett snabbt ärende till Headlights där självaste V.Briggner satt och jazzade i en frisörstol. Haha på sammanträffande. Sen blv det nachos på Pims, och cola :G Och en Cafe Dumle, förjävla gott! Jag vill inte ens tänka på vad jag lägger ut på fika i månaden, det är för hemskt att tänka på :P

Efter fikat blev det hem till Tori för min longboard lektion nr 1. Åkte först ut till Billingehov, men när vi såg att det redan satt några erfarna longboardare där så bestämde vi oss för att Lunden var bättre. Väl där var det väldigt vingligt i början, men efter ett tag började det gå bättre. Jag ramlade inte, och med det menade jag att jag inte drttade på ändan. För ramlade av brädan gjorde jag X antal gånger, men faen vad kul det var! Lyckades hitta "glidet" ngra gånger och då var det härligaste känslan <3 Tori är bästa läraren, tack hun <3

Nu har jag ätit min pan pizza, så nu ska jag bra kolla Naruto och snacka färdigt med folket på msn, sen blir det plugga engelska och matte, woho!

Puss!

Kommentarer
Postat av: victoria

Tack själv gullunge! riktigt rolig dag! :D <3

2008-09-02 @ 21:39:43
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0