Sunday, bloody sunday

Idag är det fan en typisk söndag, lagom regnig ocg deprimerande. Jag hatar dom.
Kräftskiva var det igår, jag vet inte hur många jag åt men det var inte lite kan jag säga! I love em, jag är kräftoman.
Laddar ner nya Bleach movie, ska bli najs att se på den ikväll :G Och nu såg jag att Sum 41s album underclass hero var klart, så jag ska bara sätta på den.. såja.
Har kommit på att jag kanske inte kan köpa min longboard denna månaden iaf :'/ Måste köpa fritidskort och In flames biljett ist, men jag åker ändå med till både trollhätan och bankeryd och spanar lite, får lite prisperspektiv osv ;G
Asså fan vad Sum 41 är bra!
Nu ska jag göra mig iordning så drar jag till Frida och burrar, posshaj<3
Måste ringa tove och turistbyrån, fast nu kollade jag och till in flames finns det fortfarande biljetter, pust. Bara tove kan nu, jag är sjukt pepp!
Ah, hehe posshaj igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0