Sour Cherry

Har vart duktig och strukigt tvätten som mamma bad mig, så nu blir det 200 kr, hihi jatack :G
Det är inte lätt att vara ett fattigt barn, lr ah..det är inte lätt om man är shoppaholic som jag är (a) Just nu sparar jag fortfarande till min lovely longboard, och det innebär no shopping. Skräll mig också att när jag precis har skrapat ihop lite pengar ska dom gå till min In Flames biljett, fast det är ju värt det men ändåååe! Jag vill shoppa :G NU!

Well, det kanske blir något litet imorgon ändå, ska ju till Götet med Tove och gå på upptäcksfärd. 2nd hand, mumma!
Har kollat x antal supernatural med far min, tar ett break nu så att han kan kolla på Morden in midsomer med mami. Sen ska vi se klart på den vi påbörjade förut. Men undertiden ska jag kolla klart på min gossip girl.

Såatte, posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0