Run the show

Kom nyss hem från Vatra, galet kul kväll!

Den började hos Vicki med välkomstdrink och mingel. Vi åt tacos och hade mys. Tårta blev det med men jag var så förbannat mätt så jag tog inget. Kommer dit imorrn ochstjäl lite, hehhe. Nä.
Presentutdelning blev det med, av mig fick hon groggvirke, 6 st flaskor med olika smaker och sjukt snugga pinuppor på :G
Vid 9 tiden så drog vi oss ut till bilarna, och 10 minuter senare var vi framme i stan. Party på Vatra all night, eller nja, för oss som var under 18 blev det hemfärd vid typ 12, men helvete vad kul det var! Snodde till mig lite dricka med, bland annat av johan hahahaha! Jag, Nilo och Tove ägde strippstångarna, I just love to dance!



Well, nu ska jag kolla supernatural med daddy cool.
Ännu en gång, grattis vicki! <3
Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0