Release me

Ok, ingen drill blev det, jag orkade inte haha
Men fikan blev av, dock inte på Pims där jag nu för övrigt är stammis, haha min plånbok </3
Rådhuset blev det, och med en latte och en chokladboll blev det deeptalk med tove tills bussen skulle gå, mysigt :G
Peppade på att farsgubben körde in mig istället för att jag skulle få ta bussen, det stod så läskiga människor vid hållplatsen :') Däremot peppar jag inte att mitt headset är gone, fakk.
Har börjat hosta lite lätt, och känner mig mer eller mindre tung i huvudet. Men pigg är jag, och snuvan är bättre. Lite.
Nv läger imorrn, Ester och jag kör mjukis stilen båda dagarna, hahaha vi är bekväma här!

Eftersom jag VERKLIGEN är pepp på longboard nu så ska jag hålla i pengarna. Alltså blir det nog ingen piercing förens senare, om det nu överhuvudtaget blir någon. Och högtalarna till mobilen får bli julklapp. Hitills har jag kanske 1800, så något vettigt blir det nog i slutändan. Har hittat en snygging för 2126 typ, men ska nog åka till junkyard och få lite tips på en bra newbie bräda, bättre än att köpa på nätet.

I like it

Men vi får se hur den sagan slutar, men peppet försvinner inte. Bästa är att Tori och Tove har longboard/skateboard, så då har jag någon att åka med :D Och så kanske jag får med mig Frida också, wii!
Well, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas dagen bir en kanondag.

Må gott!

2008-09-04 @ 08:49:39
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Märta

2126 typ, var inte det närmare exakt xD coolt med longboard föressten :)

2008-09-04 @ 21:17:28
Postat av: Anonym

haha okej :D

men det får bli om två veckor då ;D`?

2008-09-05 @ 16:30:31
URL: http://rebeccaousback.blogg.se/
Postat av: Emma

Märta: Hahaha men jag var tvungen att kolla priset :P

Rebecka: Ofc! <3

Kattis: Tack detsamma :)

2008-09-06 @ 15:04:05
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0