Pull the curtain

Gillar början av denna låten, lr asså inte introt utan den första texten. Raow.

Skolan gick fort idag, har kommit fram till att torsdagar är min och Lisas yoga dagar, pepp! ska se med om jag ska gå på afrodans på tisdagar med, hmm hmm. Fan att jag tappade bort mitt nautilus schema som jag tog idag, fan. Tar ett nytt på torsdag :G Gillar idrotten nu, vi hade body balance och det var asnice! Fast jobbigt as hell, och inte blev det bättre att alla utom jag typ peppade på att gå uppför backen sen efter idrotten. Typ do you feel the burn!? Nä, i feel the pain!! A LOT!

Ska plugga italienska nu, gjorde all matten på stadsbiblioteket när jag väntade på Tori, för jag är ju en duktig tjej :D Not.
Stolt var jag, jag brukar alltid läsa eller sova där typ, första gången som jag verkligen pluggade ordentligt. Måste ta och läsa på ordentligt, för på tisdag är det prov, burr. Läskigt.

Efter skolan blev det som sagt stadsbiblioteket, men först gick jag på stan lite och hittade lite saker som jag bad mami köpa senare, så nu har jag min orange basker :G Och lite mer knästrumpor och leggins, och mitt nya bodybutter, fast den köpte jag själv. Fikade på Pims, som är mitt och Toris totally hak, mysigt prat och sen stan igen. Dog lite på Ritas, köpte en milkshake. Fan vad gott det var :G Fick smaka på Arris idag, choklad där med, och den var så yummy att jag bara var tvungen att ta en med, hehehe.

Skolfoto imorrn, alltså ingen Engelska, lr ahh, inte så mkt iaf. Har typ ett hum om vad jag ska ha på mig, men får se. Fönar nog håret med tratten imorrn iaf, och lägger lite extra tid på min make up. Så alltså blir det att gå upp aningen tidigare, typ 20 över 6. Sen gäller det att inte komma försent heller, haha det kommer ju gå skitbra!
Nä, men jag har faktiskt bättrat mig ganska mycket. Faktsikt! ... Ok då, inte mycket, men lite.
Samhällen tar jag hand om imorrn, och spanskan. Nu blir det Italienska.
Posshaj<3

Kommentarer
Postat av: becca

ja nu ja ;D

lärt mig lite :)

2008-09-17 @ 13:06:39
URL: http://rebeccaousback.blogg.se/
Postat av: victoria

Haha jösses! Jag blir yr av allt ditt pluggande XD

2008-09-17 @ 18:12:16
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0