Out tonight

Har vart dålig på att uppdatera i bloggen, men jag har verkligen inte orkat. Har vart sjukt jävla slut när jag har kommit hem var dag, hehehe thats it när man går natur. Hur gick matteprovet? Ingen aning, vi har inte fått tillbaka det men jag har en känning att det gick skit för typ alla :') Men Claes är snäll och räknar inte in det i betyget, word!
Fikade med Gabbsan i onsdgas, fick se hennes hus med, sjukt snyggt! Kul att träffas igen efter ett långt uppehåll :)
Hade drill då med, fortsatte med det afrikanska, fan vad kul det är! Kul att vi har riktat in oss mer på dans nu.
Iförrgår testade jag och Lisa yoga för första gången, och vi fortsätter nog för det var kul och man kände att man klarade av det. Lite flummiga var vi ändå i slutet, en kombination av övertrötthet och tystnad är inte det bästa. Fast vi hade nog lyckats hålla vårt fnitter under kontroll om det inte hade vart för en tants mage som helt plötsligt började låta. Haha ojoj.Träffade bland annat Christian, Sundberg och Tove med, spenderade lite tid på Donken med dom innnan jag drog hem.

Igår var det tjejkväll istället för klassfest, dels orkade ingen och dels hade vi inget att göra och det var dåligt planerat, så vi tar det lite längre fram. Men iallafall, alla tjejjer, lr ah vi som umgås, var hos Lisa. Vi hade fett kul, var inne och snackade en lång stund, sen gick vi ut och tog samhället med storm, man kan säga att vi inte var direkt tysta iallafall ;D Sjukt kul var det, lets do it again and again<3

Idag har jag vart i stan och låtit mor min skämma bort mig lite. Bästa var när hon både betalade min present och min nya bh (svindyr), ett par strumpbyxor och ett lipgloss som matchar min klänning tills ikväll, OCH sa att hon skulle sponsra mig med ytterligare 700 kr, I LOVE YOU MAMA<3 Nu är jag hemma och ska äta och göra mig iordning, för ikväll blir det party hos Vicki, vi ska fira tösen rejält ;) Sen blir det även Vatra, sjukt kul kommer det bli!

Uppdate: Jag och Tove har avbokat våra In flames tickets eftersom vi inte fick ståplatser, håller utkik tills vi hittar 2.
Wer'e not giving up!

Posshaj, hoppas ni får en lika kul kväll som jag!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0