Live your life

Sitter här vid datorn och degar, ska snart hoppa in i duschen och göra kvällsrutinen :G Sen ska jag plugga italienska och lite matte :)
Har bara softat idag, skulle ha jobbat men eftersom pappa har städat hela huset så orkade han inte, damn!
Sov lite förut, kunde inte hejda mig, sängen såg så varm och inbjudande ut. Sen kom pappa och jagade upp  mig, fy. Har upptäckt att jag är fullbokad typ hela veckan, ojdå. Men det är bara kul. Imorrn blir det först stan och fika med Josefine, sen gymma med Frida. Ska blir skönt att komma igång nu, sen ska jag på yoga på torsdag och gymma igen, kanske gymma/simma på söndag med, får se. Eftersom det inte blir någon longboard nu, kanske i julklapp, så har jag helt plötsligt en massa pengar :G så jag ska shoppa, stilla min abstinens :G Woho! Imorrn ska jag köpa fusk skinnvästen på HM och 3 par benvärmare på Lindex, woho :D

Jag älskar att ha pengar, it makes me horny! Nä men nästan, love it.

Nu blir det snart dusch, ska bara avsluta lite msn prat. Imorrn ska jag ha burrhår ;) I med papiljotterna ikväll alltså!
Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0