Lay all your love on me

Älskar den låten <3
Skolan har gått fort som vanligt. Kom typ i tid idag, jag bättrar mig ;) Hade spanska förhör, det gick ok, fick 8/10 på glostestet. Sen minns jag knappt vad jag hade för lektioner, men en sak kan jag säga, matten kills me! Har pluggat asset av mig ikväll, och på pims där jag satt med Frida efter skolan. Nu ska jag läsa igenom italienskan med, sen ska jag dö i min säng hade jag tänkt. Fan att man inte går på högstadiet längre där man kunde skolka var och varannan dag, här är det andra bullar! Måste göra en fet spanska läxa imorrn när jag kommer hem med, och gå på drillen.
Hade även idrott idag, det var ganska nice faktiskt. Gjorde våra övningar som vi bestämde förra gången. Well som sagt, efter skolan haffade jag Frida och vi trallade på stan och vi hittade ett par härliga strumpbyxor i grått på Åhléns och ett knallrött läppstift på Kicks, yummy. Jag laddade även mitt fritidskort igen, där rök 550 kr </3 Fast egentligen bara 250 eftersom päronen pröjsar resten.
Nu ska jag plugga och sova, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0