Långa nätter

Fick låten av Tove nyss, alltså faan vad fin den är <3

Var på bio med Tori igår. Det blev Hellboy 2, och förutom filmen innefattade kvällen bland annat en borttappad mobil, lövkrig, fika, popcorn i BHn och en jävla massa flum och skratt, precis som jag vill ha det ;) Tack för kvällen hun<3
Idag av alla dagar valde jag att ha mina bruna klack på mig, vilket kanske inte var det smartaste jag gjort eftersom jag släpade på en fet gym bag + att jag skulle gå på stan efter. Men snyggt var det ju :) Fast jag har fett ont i fötterna nu, massage ngn?

Dagen har flutit på som vanligt, träffade Frida på lunchen innan italienskan, satt och solade i höstsolen som var så skön idag. Har jag nämnt att jag älskar hösten? För det gör jag!
Efter skolan blev det Frida igen. Kikade lite på stan men eftersom mina fötter skrek i protest så blev det inte så långvarigt. Satte oss och fikade på Pims istället. Efter ett tag tittade Tove in och vi flummade alla gärnet som vanligt :G
Träffade Lisa och C:o med, trevligt :)
Sen begav Frida och jag mig till gymmet där vi gav gärnet, kände mig spaghetti efteråt men nöjd. Åkte hem och nu har jag gjort allt utom att plugga matte, hehehe. Men jag ska väl göra lite nu, om jag orkar.
Imorgon blir det en jävla massa bullar med Iris, inte en dag för tidigt!

Posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: victoria

Du är allt bra du =)

2008-10-02 @ 21:13:00
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0