Jag älskar höstens kyla

Det gör jag verkligen, typ I really do <3
Lyssnar på Sum 41 igen, underclass hero, fan vad den är bra :G Fast det är lite synd att deras nya album låter som Good Charlotte, gillade det första bättre.

Well, Cosmo kom idag, så när jag kom hem efter att ha vart på stan med Jossan och Märta (typ 10 min haha) så satte jag mig och läste den lite, ska läsa mer sen när jag har pluggat allt vad jag ska :G funderar på att ha lockigt hår imorrn, men kom på att jag har idrott :( då är det ju inte värt det lix.
Fick mamma att sy in både min klänning och mina bruna chinos, så nu sitter båda helnajs. Skönt, för jag har verkligen fått damp på att jag inte har kunnat använda dom! Och nu kan jag det, hehehe.

Sen panikar jag lite lätt på att mina pengar inte räcker till något! Hatar att spara. Vill slösa, abstinens!
Det som ska köpas nu är In flames biljetten, för dom SKA jag gå på! Sen ska jag se om jag kan jobba lite så att jag kan köpa den oranga jackan på HM. Och den oranga baskern jag såg idag, köper den nog på torsdag :D
Sen är det lite knästrumpor som jag vill ha, typ mumma!

Nu blir det matte och samhäll, och plugga lite italienska glosor tror jag.
Posshaje<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0